Carbon
Program pentru evidenta operativa a gestiunilor de materiale si marfuri, facturare, incasari, plati, cumparari de servicii si materiale nestocate, evidenta furnizorilor si a clientilor

Odata cu achiziția acestui program veți beneficia de un discount de 30% pentru orice achiziție ulterioară, indiferent de valoarea acesteia. Mai mult, chiar dacă veți achiziționa programul pentru o altă firmă, veți beneficia de același discount, singura condiție fiind să ne comunicați codul fiscal al firmei pentru care s-a facut achiziția inițială

Fie că sunteti SA, SRL sau PFA, fie că aveți o unitate de producție, o firmă de distribuție, magazin en gross sau faceți prestări de servicii, Carbon vă oferă tot ce aveți nevoie. Veți sti în orice moment, nu la sfarșitul lunii când contabila si-a terminat temele ci acum, imediat ce ați efectuat o operațiune, ce ați cumpărat, ce ați vandut, ce mai aveți în stoc, ce ați consumat, pentru ce ați consumat, ce ați produs, ce ați încasat sau ce ați cheltuit. NIR-uri, facturi, avize, bonuri de consum, fișe de magazie, inventare și multe altele, le veți putea face pe toate fără a mai folosi o altă aplicație. Iar contabila dumneavoastră va avea contabilitatea gata făcuta în proporție de 80%.
<


Descriere
Aplicatia permite desfasurarea urmatoarelor operatiuni:

- Inregistrarea intrarilor de materiale sau marfuri de la furnizori (Note de receptie)
- Inregistrarea intrarilor din productie (prin Nota de receptie)
- Inregistrarea transferurilor de bunuri provenite de la alte gestiuni
- Corectarea notelor de receptie
- Inregistrarea retururilor din productie
- Inregistrarea restituirilor la magazie a obiectelor de inventar
- Inregistrarea achizitiilor de servicii si materiale nestocate
- Inregistrarea vanzarilor (facturare)
- Inregistrarea consumurilor
- Inregistrarea iesirilor prin transfer catre alte gestiuni
- Inregistrarea cumpararilor de servicii sau materiale nestocate
- Inregistrarea platilor
- Inregistrarea incasarilor si listarea chitantelor corespunzatoare

Aplicatia permite listarea urmatoarelor documente:
- Nota de receptie
- Facturi
- Chitante
- Bonuri de consum
- Nota de transfer
- Nota de restituire
- Fisa de magazie
- Balanta analitica a stocurilor
- Registrul stocurilor
- Fise obiecte de inventar in folosinta
- Evidenta consumurilor repartizate pe lucrari
- Jurnal partial intrari in gestiune
- Jurnal partial iesiri din gestiune
- Jurnal partial cumparari materiale nestocate si servicii
- Jurnal partial plati
- Jurnal partial incasari
- Fisele furnizorilor
- Fisele clientilor
- Solduri clienti
- Solduri furnizori
- Situatia furnizorilor pe termene scadente
- Situatia clientilor pe termene scadente
- Balanta analitica a furnizorilor
- Balanta analitica a clientilor
- Raport de gestiune
- Registrul de casa
- Registrul jurnal de incasari si plati (pentru cei care tin contabilitatea in partida simpla)
- Registrul jurnal
- Note contabile
- Extrase de cont
- Situatia vanzarilor repartizate pe agenti

Programul permite inregistrarea rezultatelor inventarierii si listarea urmatoarelor liste de inventariere:
- Lista de inventar a bunurilor aflate in magazie
- Lista de inventar a obiectelor de inventar in folosinta
- Lista de inventar a obiectelor de inventar propuse pentru reforma
- Lista de inventar a bunurilor propuse pentru declasare
:
In cadrul subrutinelor pentru inventariere pot fi listate urmatoarele anexe:
- Model decizie de inventariere
- Model declaratie de inventariere
- Model instruire de inventariere

ACESTA NU ESTE UN PROGRAM PENTRU UNITATI DE VANZARE CU AMANUNTUL (MAGAZINE, UNITATI DE ALIMENTATIE PUBLICA ETC)
Programul permite exportul registrului jurnal in format dbf sau in format excel pentru ca formulele contabile sa poata fi preluate in programe de contabilitate compatibile

Programul dispune de propriul său client de mail, astfel că utilizatorii pot sa ceară asistență tehnică sau să comunice cu noi chiar dacă nu au un cont de e-mail !
Sunt implementate proceduri de backup automat, reducându-se astfel riscul pierderii datelor.
Există posibilitatea protejării cu parolă a accesului la program limitându-se accesul persoanelor neautorizate.
Licența de utilizare este acordată pentru un numar nelimitat de puncte de lucru
Asistența tehnică prin e-mail și update-urile ulterioare sunt GRATUITE
Totodată trebuie să țineți cont că programul se vinde așa cum este la momentul achiziției, nu se fac modificări la cerere.


ATENȚIE ! Asistența tehnică nu înseamnă asistență contabilă, asistență managerială și nici recuperare de fișiere șterse sau dispărute din diferite motive, disfuncționalități sau intrucțiuni de folosite ale unor programe, altele decât ale noastre.
Dacă aveți nelămuriri despre, de exemplu, cum se completează o factură, sau cum se organizează fluxul informațional al unei firme vă rugam să vă adresați contabilului dumneavoastră. Iar pentru probleme privind funcționarea sistemului de calcul, recuperări de date sau funcționarea unor programe, altele decât ale noastre, este indicat să apelați la ajutorul unui tehnician.

Configurație minimă:
Sistem de operare: Windows 98 sau ulterior
Procesor: 400 MHz
Memorie: 256 MB RAM
Preț: 225 Euro
Acest preț nu reprezintă o plată periodică, un abonament sau ceva asemănător ci este o sumă fixă care se plătește o singură dată, pe viață
Versiunea: 240305
tml>